....

ΟΙ ΑΝΑΠΟΔΙΕΣ ΣΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

Διαλέξαμε το τέλειο ξενοδοχείο, το τέλειο δωμάτιο και όταν βρεθούμε εκεί, ζούμε το χειρότερο σενάριο. Το δωμάτιο δεν είναι αυτό που κλείσαμε ή η κρατησή μας δεν υπάρχει ή…ή…και καλύτερα να μην μας τύχει. Αν μας τύχει όμως δες τι κάνουμε.

 

Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  
Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  

Οι  αναποδιές στις διακοπές μας. Μας χαλάνε το κέφι, μας απογοητεύουν και ανατρέπουν βίαια το πρόγραμμα μας. Τι γίνεται στις περιπτώσεις που;

Χάθηκε η κράτηση

Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  
Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  

Εχουμε μαζί μας όλα τα αποδεικτικά κράτησης, πανεύκολο αποθηκευμένα στο κινητό μας. Αν έχουμε στείλει και προκαταβολή –σε καμία περίπτωση παραπάνω του 25% του συνολικού ποσού- την απόδειξη από την τράπεζα. Με όλα αυτά το ξενοδοχείο είναι υποχρεωμένο να μας φιλοξενήσει. Στην περίπτωση που δεν έχει δωμάτιο, μας βρίσκει σ’ ένα κοντινό το οποίο πληρώνει φυσικά ή μας επιστρέφει την προκαταβολή εντόκως σύμφωνα με τον νόμο.

Δωμάτιο σε κακή θέση

Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  
Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  

Μιλάμε πάντα για δωμάτιο της κατηγορίας που έχουμε πληρώσει αλλά για παράδειγμα είναι δίπλα από το ασανσέρ. Ζητάμε ευγενικά να μας το αλλάξουν και δεν το κάνουμε άνω κάτω –για να μην χρειαστεί να το ξαναφτιάξει το προσωπικό. Μία έξυπνη κίνηση είναι να κάνουμε check-in νωρίς που συνήθως υπάρχουν περισσότερα κενά δωμάτια για να διαλέξουμε.

Βόλτες σε άλλο ξενοδοχείο

Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  
Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  

Πολλές φορές μπορεί να είναι και υπέρ μας. Αν το ξενοδοχείο που κλείσαμε μας βάλει σε άλλο –έστω και για μία νύχτα, αυτό θα πρέπει να είναι τουλάχιστον της ίδιας κατηγορίας με αυτό της κράτησης. Εννοείτε ότι μας πληρώνει και έξοδα μεταφοράς –αν χρειαστεί. Μπορούμε να διεκδικήσουμε freebies –όπως για παράδειγμα αναβάθμιση κατηγορίας δωματίου, δωρεάν παροχές  ή να μείνουμε στο ξενοδοχείο που μας μετέφεραν (αν μας αρέσει) όλη την διάρκεια των διακοπών. Απλά διαπραγματευόμαστε για το καλύτερο μετά την ταλαιπωρία που μας υπέβαλε από λάθος του το ξενοδοχείο.

Υποβάθμιση κατηγορίας δωματίου

Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  
Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  

Αν το ξενοδοχείο μας δώσει κατώτερης τάξης δωμάτιο απ’ αυτό που έχουμε κάνει κράτηση, τότε έχουμε δύο επιλογές. Η πρώτη είναι να ζητήσουμε να μας επιστραφεί η διαφορά της τιμής μεταξύ του επιπέδου δωματίου που μας έδωσαν και αυτό της κράτησης. Η δεύτερη είναι να ζητήσουμε επιπλέον δωρεάν παροχές όπως για παράδειγμα καθυστερημένη αναχώρηση, κ.ά.

Χρεώση πιστωτικής κάρτας για εγγύηση

Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  
Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  

Πολλά ξενοδοχεία χρησιμοποιούν την πιστωτική κάρτα ως εγγύηση σε περίπτωση φθορών στο δωμάτιο ή αναχώρησης χωρίς εξόφληση, κάτι που πρέπει να μας το προαναφέρουν.

Κρυφά τέλη

Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  
Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  

Για να μην βρεθούμε προ εκπλήξεων τσεκάρουμε κατά την κράτηση τα «ψιλά γράμματα», τους επιπλέον φόρους. Στο εξωτερικό μάλιστα υπάρχουν τέλη π.χ. για το γυμναστήριο του ξενοδοχείου και για να τα αποφύγουμε θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι παραιτούμαστε απ’ αυτή την παροχή. Δες απίθανες χρεώσεις σε ξενοδοχεία εδώ

Όταν το ξενοδοχείο χρεώνει είδη από το μίνι μπαρ που δεν χρησιμοποιήσαμε

Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  
Οι αναποδιές στις κρατήσεις ξενοδοχείων  

Το ηλεκτρονικό μίνι μπαρ είναι το χειρότερο. Ο εξοπλισμός του με αισθητήρες μπορεί να μας χρεώσει αυτόματα ακόμα κι αν τοποθετήσουμε το μπουκάλι με το νερό μας. Η αντιπαράθεση λύνεται συνήθως με καλή διάθεση και από τα δύο μέρη. Διαφορετικά αμφισβητούμε την χρέωση στην τράπεζα της πιστωτικής μας κάρτας.

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments