....

ΝΕΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΝΤΙ ΣΥΜΜΑΖΕΜΑ

IMG_6140

Σε δύσκολους οικονομικά καιρούς ορισμένοι αντί να κρατάνε χαμηλό προφίλ και να κάνουν αυτοκριτική, προτιμούν να προσπαθούν να κρατηθούν με άκομψους τρόπους στην επικαιρότητα. Αντί λοιπόν να γίνεται οικονομία σε ότι αφορά τα έξοδα και τις προμήθειες της Τουριστικής Καταρράκτες ΑΕ, γίνονται γραφεία. Γιατί άλλωστε χρειάζεται να μεγαλώσει το γραφείο του Προέδρου; Εδώ ο κόσμος χάνεται βαρκούλες αρμενίζουν…

Οι προμήθειες της εταιρείας γίνονται από άλλη πόλη, δεν ξέρουμε για ποιο λόγο, αλλά θα μπορούσε να βρεθεί τρόπος να γίνονται από επιχειρήσεις που βρίσκονται στην περιοχή του δήμου Έδεσσας. Στην προκειμένη περίπτωση γιατί ο δημότης να κάνει το γλέντι από το γάμο, το χορό του συλλόγου του ή και οποιαδήποτε εκδήλωση στο συγκεκριμένο χώρο; Ο νέος πρόεδρος που γνωρίζει φυσικά τα οικονομικά της επιχείρησης όπως λέει με την ανακοίνωση που έχει κάνει προς τα μέσα ενημέρωσης γιατί προχώρησε να κάνει γραφείο στο χώρο του καταστήματος με αποτέλεσμα να μειωθούν και οι θέσεις κατά 25 καρέκλες; Στην κατασκευή του γραφείου διαφώνησε και ο πρόεδρος των εργαζομένων κ. Τσαβέας δηλώνοντας: “δεν είμαι σύμφωνος με την κατασκευή του γραφείου με αυτά τα οικονομικά προβλήματα που έχουμε στην επιχείρηση”. Κύριε δήμαρχε της Έδεσσας, μήπως πρέπει να σε ενημερώνουν για σοβαρές πρωτοβουλίες που παίρνουν οι αντιδήμαρχοι και οι πρόεδροι που τους έχετε τοποθετήσει, εκτός εάν είναι εις γνώση σας.

Με μια σειρά από χρωστούμενα εδώ κι εκεί απορεί κανείς αν γίνεται προσπάθεια να συμμαζευτεί η κατάσταση.

Ο τουρισμός δεν είναι και στα καλύτερα επίπεδα  του στην Έδεσσα και δεν γίνονται και σημαντικές προσπάθειες για να αναβαθμιστεί. Το κέντρο των Καταρρακτών είναι πόλος έλξης των λίγων ωρών τουρισμού της Έδεσσας. Εκεί θα έπρεπε να στραφεί η προσοχή και όχι στην επέκταση γραφείων…

Επιπλέον θα πρέπει να διαφυλαχτεί ο χαρακτήρας της και να μην γίνονται σκέψεις να δοθεί σε ιδιώτη, όπως ακούστηκε.

Μάλιστα πριν λίγες ημέρες εκδόθηκε και το ακόλουθο δελτίο τύπου:

IMG_6139IMG_6166

 

 

 

 

‘’Με αφορμή της ανησυχία που έχει προκληθεί στους εργαζόμενους της επιχείρησης αλλά και σε πολλούς συμπολίτες μας, σχετικά με το μέλλον της «Τουριστικής Έδεσσας Α.Ε.» (Δημοτικό Κέντρο Καταρρακτών), οφείλουμε να δώσουμε δημοσίως και επισήμως ορισμένες διευκρινήσεις προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν διαστρεβλώσεις και παρερμηνείες.

Βασικό πρόβλημα της επιχείρησης είναι η οικονομική της κατάσταση, η οποία θέτει σε κίνδυνο την επιβίωσή της, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο περί δημοτικών επιχειρήσεων. Από τον Μάρτιο του 2011 όταν και ανέλαβε η νέα διοίκηση βρέθηκε αντιμέτωπη με σοβαρές οικονομικές εκκρεμότητες. Κυρίαρχα προβλήματα ήταν οι οφειλές προς το ΙΚΑ που ανέρχονταν στις 300.000 ευρώ, το προσωπικό που ήταν απλήρωτο για 4 μήνες, και οι προμηθευτές που ήταν απλήρωτοι μέχρι και έναν χρόνο.

Η επιβεβαίωση της άσχημης οικονομικής κατάστασης ήρθε με τον ισολογισμό της χρήσης του 2010 όπου η επιχείρηση παρουσίασε ζημία ύψους 150.000 ευρώ, γεγονός που ενεργοποιεί τον όρο περί λύσεως της επιχείρησης όταν τα ίδια κεφάλαια γίνουν κατώτερα του 50% του μετοχικού κεφαλαίου.

Επισημαίνεται ότι τα παραπάνω άσχημα οικονομικά αποτελέσματα σημειώθηκαν σε περιόδους οικονομικής ανάπτυξης, ενώ σήμερα, σε περίοδο πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, καλούμαστε να επιτύχουμε θετικά οικονομικά αποτελέσματα.

Προτεραιότητες της νέας διοίκησης ήταν να πάρουν οι εργαζόμενοι τα δεδουλευμένα τους και να διαφυλαχθεί η αξιοπιστία της επιχείρησης έναντι των προμηθευτών της για να μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί απρόσκοπτα. Ήδη έχουν καταβληθεί όλα τα δεδουλευμένα και δεν υπάρχουν καθυστερήσεις στις πληρωμές των εργαζομένων. Επιπλέον, δρομολογήθηκε η τακτοποίηση των φορολογικών και ασφαλιστικών οφειλών της.

Τις επόμενες μέρες η επιχείρηση εντάσσεται σε καθεστώς ρύθμισης των οφειλών προς το ΙΚΑ, έχοντας δρομολογήσει την όλη διαδικασία έτσι ώστε να υπάρξει συνέπεια στην αποπληρωμή των δόσεων. Το ποσό που έχει βεβαιωθεί από το ΙΚΑ ανέρχεται σε 350.000 ευρώ με τις προσαυξήσεις και αφορά στο χρονικό διάστημα από 1/10/2009 μέχρι 28/02/2011, δηλαδή την περίοδο της προηγούμενης διοίκησης. Η προηγούμενη διοίκηση είχε προχωρήσει σε ρύθμιση των οφειλών, χωρίς να έχει εξασφαλίσει την δυνατότητα εξυπηρέτησης της ρύθμισης αυτής, με αποτέλεσμα μετά από τρεις μήνες να μην υπάρχει η ταμειακή δυνατότητα εξυπηρέτησης της ρύθμισης η οποία και σταμάτησε να ισχύει.

Πρόθεση της νέας διοίκησης είναι η πλήρης εξυγίανση της επιχείρησης, η οποία αποτελεί σύμβολο για την Έδεσσα και καμάρι για την περιοχή μας, έτσι ώστε να καταστεί βιώσιμη και ανταγωνιστική, συνεχίζοντας να προσφέρει υπηρεσίες και προϊόντα υψηλής ποιότητας στους χιλιάδες πελάτες της κάθε χρόνο. Αυτό μπορεί να γίνει με οργανωμένη και σοβαρή δουλειά, σε συνεργασία με το προσωπικό, τις επιχειρήσεις της τοπικής αγοράς και το σύνολο των πολιτών του Δήμου μας, τους οποίους καλούμε να στηρίξουν την προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει’’.

Σχόλια - Facebook Comments