....

ΜΕ 450 ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΕΠΑΝΔΡΩΝΕΤΑΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τη διενέργεια ειδικού διαγωνισμού (πλειοδοτική δημοπρασία) για την παραχώρηση δικαιώματος χρήσης των κοινόχρηστων χώρων για εγκατάσταση, λειτουργία και εκμετάλλευση συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων μέσα στα διοικητικά όρια του δήμου Θεσσαλονίκης ενέκρινε κατά πλειοψηφία σήμερα Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου, το δημοτικό συμβούλιο στη διάρκεια της 4ης τακτικής συνεδρίασής του.
«Με εισήγηση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής κατατέθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο τα συμπληρωματικά στοιχεία της μελέτης (αποτύπωση σε τετραγωνικά μέτρα, τροποποιήσεις ως προς τη χωροθέτηση των θέσεων από την Τροχαία και σχετική απόφαση της 1ης Δημοτικής Κοινότητας) ώστε να εκδοθεί σχετική κανονιστική απόφαση. Επίσης στο πλαίσιο της απόφασης του δημοτικού συμβουλίου καθορίστηκαν τα 26 σημεία σε κοινοχρήστους χώρους προκειμένου να τοποθετηθούν στάσεις αναμονής κοινόχρηστων ποδηλάτων» σημείωσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, Αντιδήμαρχος Ανακύκλωσης και Καθαριότητας, Θανάσης Παππάς.
«Οι Θεσσαλονικείς αλλά και οι επισκέπτες της πόλης θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν ένα οικολογικό μέσο μετακίνησης, το ποδήλατο, μέσα από τη λειτουργία του συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων που πρόκειται να υλοποιηθεί στα διοικητικά όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης» δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Επιχειρηματικότητας και Απασχόλησης, Χασδάι Καπόν και πρόσθεσε: «Επιλέχθηκαν κοινόχρηστοι χώροι σε κεντρικά και κομβικά σημεία της πόλης προκειμένου να δημιουργηθούν οι στάσεις αναμονής με τα 450 διαθέσιμα ποδήλατα που θα εξυπηρετήσουν την εναλλακτική μετακίνηση του κοινού στη Θεσσαλονίκη».
Σύμφωνα με τη σχετική μελέτη για την εγκατάσταση και λειτουργία συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων, προβλέπεται εικοσιτετράωρη λειτουργία του συστήματος όλες τις ημέρες του χρόνου. Επίσης σε κάθε σταθμό θα βρίσκεται πίνακας πληροφοριών όπου θα αναγράφονται (στα ελληνικά και αγγλικά) τα σημεία των σταθμών και πληροφοριακός χάρτης των σημείων όπου θα μπορεί ο χρήστης να παραλάβει και να επανατοποθετήσει το ποδήλατο, χρήσιμα τηλέφωνα και η διαδικασία παροχής καρτών και λειτουργίας του συστήματος.
Επιπλέον ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά των ποδηλάτων στη μελέτη επισημαίνεται μεταξύ άλλων ότι θα επιλεγεί ειδικός χρωματισμός που θα τα καθιστά εύκολα αναγνωρίσιμα και θα φέρουν το λογότυπο του δήμου Θεσσαλονίκης.

Ακολουθεί πίνακας με τα 26 σημεία-στάσεις που προτείνονται (καθώς και άλλα στοιχεία σχετικά με τον αριθμό, τις θέσεις των ποδηλάτων κλπ):

pina1

pina 2

Κατηγορία: 

Σχόλια - Facebook Comments